niedziela, 30 października 2016

#1 Sr warkocz ^^

Hejo ^^
Przygotowałam dla was sr włosów  UWAGA SKÓRY PRAWIE NIE WIDAĆ ZA TO PRZEPRASZAM :) .
Ok to kredki do ręki i zaczynamy ;)
Praca ma wyglądać tak jak tu na zdjęciu
Szkicujemy takie coś . jakość [*]
Obróciło się ;-; Do tych zygzaków dorysowujemy takie coś.
Em jakość znowu [*] Ale nan nadzieje że coś widać . Po do rysowaniu tych linii powinno to wyglądać właśnie tak.

Kredką , lekko kolorujemy włosy.
Gumką zmazujemy jasne miejsca.

Poprawiamy włosy i zmniejszamy miejsca gdzie pada światło.
Czarną kredką cieniujemy.
Kredką poprawiamy kontury warkocza.
Robimy takie coś   (͡° ͜ʖ ͡°)
Cieniujemy czarnym
(͡° ͜ʖ ͡°)
(͡° ͜ʖ ͡°)
To tyle mam nadzieje że sr z lennym wam się podobał i wam pomoże w rysowaniu włosów :)

Udostępnij ten wpis

5 komentarzy :

  1. Piękny warkocz. (Mam pytanie, czemu na LL mnie zablokowałaś?) ~Mac Lavril

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje ^^ Moja SIS czasami sobie jaja robi i blokuje kogo popadnie ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. Aha, spk ;) A czy odblokowałabyś mnie? Chciałabym Ci ocenić kilka prac :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Sr fajna tylko lepiej żebyś nie pisała lenny face czy "robimy takie coś" bo MOIM zdaniem to głupie wygląda i nie miło sie czyta post ;) to tylko moje zdanie a i jeszcze naprawdę staraj sie robić lepsze jakościowo zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.