sobota, 5 listopada 2016

Recenzja szkicownika Snow Quenn

Elo!
Znów pisze Suzie po raz 3.Dziś mam dla was recenzję szkicownika Snow Queen.Szczerze to ten szkicownik bardzo mi się spodobał :} więc moja ocena to 4,8/5 ponieważ trochę zła faktura papieru oraz jest jeden obrys co trochę przypomina mi sylwetkę mężczyzny.

Więc zaczynajmy

Tak wygląda przód szkicownika:
A tak tył:                                                                                                                                                   
Szkoła rysunku:                                                                                                                                         
Naklejki:                                                                                                                                                    
Obrysy:                                                                                                                                                      







Myślę że recenzja się spodoba ♥
                         

                                                                                       Suzie ♥
Udostępnij ten wpis

5 komentarzy :

  1. Nie dawno wróciłam z Elbląga :) W empiku było tego pełno ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Recenzja? Napisałaś tylko, że Ci się podoba i ma trochę złą fakturę papieru. XD
    Przydałby się jakieś opisy itp.
    + Po kropce i innych znakach interpunkcyjnych stawiamy przecinek.

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.