poniedziałek, 7 listopada 2016

Recenzja książki "Star Darlings" (Tom 1)

 Elo gazelo ☺
Dziś chciałabym wam zaprezentować pierwszą książkę z SD (Star Darlings). Jeżeli ktoś jest ciekawy jak ta książka wygląda, co się w niej znajduję, ile ma rozdziałów itd. może sobie "Czytać Dalej" ☻
                                              


Autorzy: Shana Muldoon Zappa i Ahmet Zappa
Wydawnictwo: Egmont


Dwanaście wybranych uczennic Gwiezdnej Akademii musi udać się na Ziemię i spełnić tajemnicze życzenia, aby uratować Gwiezdną krainę.
                                                                                           Disney Channel Polska
Czy lubię te odcinki? Szczerze? Nawet nie wiem Zakupiłam tą książkę bo wiedziałam że, będzie ciekawa. I... Miałam rację. Mi się bardzo podoba ☺
W książce znajdują się dwie opowieści: "Sage i podróż do świat życzeń", "Libby i wybory szkolne" oraz... Słowniczek! (na wypadek gdyby młoda czytelniczka nie znała niektórych pojęć)


"Sage i podróż do świat życzeń"

Zawiera: Prolog, Rozdziały (od 1 do 13) oraz Epilog


"Libby i wybory szkolne"

Zawiera: Prolog, Rozdziały (od 1 do 10) oraz Epilog


Dodatkowo z początku książki dodano "Akta Uczennic" żeby dowiedzieć się trochę więcej o bohaterkach ;)





(Aktów jest 12 ja zrobiłam zdjęcia tylko 6)

Mam nadzieję że, recenzja się podobała i że, skusiła niektóre z was do jej zakupu ☺
Pozdrawiam wasz Lizusek♥


Udostępnij ten wpis

6 komentarzy :

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.