piątek, 4 listopada 2016

LBA#1

No hejo ^^ z tej strony dream :)
Nikart napisała na swoim blogu że każdy może odpowiedzieć na jej pytania z lba link do jej Bloga.
O co chodzi w LBA?
Bloger odpowiada na pytania które zadał poprzedni blogger . LBA to skrót od libiester blog awards :).
Ok to chodźmy do pytań.
1. Jeździsz lub chciałabyś jeździć konno ?
Nie.
2. Kto namówił cię do rysowania ?
Jakoś sama się namówiłam xD.
3. Jaki jest twój ulubiony świąteczny film ?
Kewin Sam w domu ,.u mnie to tradycja 
(͡° ͜ʖ ͡°)

4. Jakiej firmy najbardziej lubisz ubrania ?
Nie wiem ;-;.
5. Co byś wolała naprawdę dobry aparat czy 2 opakowania kredek, które zechcesz.
Kredki B)
6. Jaki masz plecak do szkoły ?
Szkolny xD.
7. Ile według ciebie powinny trwać wakacje ?
10 miesięcy 
8. Jakie posty najchętniej piszesz ?
O&A
9. Co motywuję cię do życia ?
Moja rodzina ♥.
10. Jak opiszesz swój styl ubierania i rysowania ?
Styl ubierania? Na topie . Rysowania? Mój własny ;).
11. Gdzie spędzisz swoje wymarzone wakacje ? Nie wiem ;-;.
Ok moje pytania .
1. Ile masz lat?
2 . Ile rysujesz?
3. Deszcz czy śnieg?
4. Jakich kredek używasz do rysowania?
5. Czy wygrałes kiedyś jakiś konkurs?
6. Masz promarkery?
7. Perfumujesz się?
8. Co robisz?
9. Masz konto na LL?
10. Gorąco czy zimno?
11. Lubisz rysować?
~~~~~~~Ja nominuje ~~~~~~~
Kogo nominować? XD
Pisać w kom 
Udostępnij ten wpis

2 komentarze :

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.