piątek, 2 grudnia 2016

Hej, z tej strony Dream, na koncie alexy (͡° ͜ʖ ͡°). Przepraszam, że tak długoooo nie pisałam, ale szkoła męczy...
Postanowiłam zrobić dla was: 15 pytań których nikt nie  zadaje.
1. Czy śpisz w skarpetkach?
Raz tak raz nie.
2. Czy lubisz swojego brata?
Nieeee.
3. Kim jest twój tata?
Tatą (͡° ͜ʖ ͡°).
4. Czy oglądasz tvn?
Tak.
5. Oglądasz filmy od 12 lat?
Tak, jeśli rodziców nie ma (͡° ͜ʖ ͡°).
6. Mieszkasz nad morzem?
Yes ^^.
7. Ile rysujesz?
Krótko.
8. Co dostałaś na święta?
Nie pamiętam...
9. Masz innego bloga?
Tak.
10. Lubisz zakupy?
Taaaak *.*.
11. Jak masz na nazwisko?
************
12. Czy źmyśliłas chorobę?
Tak, ale cicho...
13.Czy masz mnie ozdobę przy plecaku?
Miałam, ale teraz nie mam.
14. Masz ładny stół? (͡° ͜ʖ ͡°)
Nie wiem ;-;
15. Kochasz ͡° ͜ʖ ͡°?
Tak ♥.




Ja się z wami żegnam.
Pa!
~Dream





Udostępnij ten wpis

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.