niedziela, 11 grudnia 2016

Recenzja szkicownika fashion.

No cześć! Tamten post prawie cały się skasował więc, postanowiłam że napisze go od nowa :')
            Tu jak się one prezentują:
   (Recenzja szkicownika po środku i po lewej stronie niedługo)

Okładka jest nawet ładna ale troszkę te tło jest nie dopracowane.Dodałabym mu więcej kolorów najlepiej pastelowych.
Tutaj taka jagby szkoła rysunku...
 A tutaj reklama starego Lilla Lou teens.
         
              Przykładowe pozy:
         Ta mi się najbardziej spodobała..
            Obok pozy mamy przykład jak można coś na nim narysować.
       

Ta też jest fajna...

 A tutaj jak to wygląda:
I okładka.Szkicownik jest od 6 lat czego można dowiedzieć się po znaczku  6+.Tył no jest taki nawet nawet...
Jeżeli miałabym go ocenia w skali od 1-10 tobyło by to duże 7.Dużo jest w nim do dopracowania..To był jeden z pierwszych szkicowników może dlatego.Bynajmniej kęsy fajny.
Dzięki za przeczytanie tego posta^^
Choć i tak wyszedł bardzo krótki.
~Alexa
Udostępnij ten wpis

3 komentarze :

  1. To był mój pierwszy szkicownik *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się nawet podoba. Ile on kosztuje i gdzie go kupić? A i zauważyłam że w waszej załodze jest Mad *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona robiła nam desing ;) Ja osobiście nie wiem gdzie go kupić bo ciocia mi go kupila...

      Usuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.