czwartek, 26 stycznia 2017

Hejo ^^
Tu Suzie.Tak mi wstyd że tak długo nic nie dodawałam ;.; Naprawdę wybaczcie mi to ale nie miałam jakoś czasu.Pani od plastyki poprosiła mnie abym z starszymi dziewczynami z gimnazjum zorganizowaliśmy kółko plastyczne.

Mam dla wa też tutarial w którym pokaże jak narysować brązowe włosy w koczku.Całość także objaśnie tutaj Słownie.

1.Na samym początku szkicujemy koka takiego na dole (chyba że chcecie to innego).Szkicujemy go tak by dosłownie było widać jego kontury.

2.Całość lekko objeżdżamy brązową kredką ( po konturach ).

3.Następnie na koczku zaczynami rysować kreski z 2 stron ,ale tak by środek był biały.Muszą przez niego przechodzić jednolite kreseczki.Dodajemy też złotą czy jakąś podobną kredką kreski i tam gdzie jest biało lekko kolorujemy tą kredką. Bierzemy do ręki pomarańczową kredkę i z średnim naciskiem kolorujemy środek (tam gdzie kolorowaliśmy złotą kredką).Na koniec bierzemy czarną kredkę i nią na końcu koka robimy małe kreski oraz tam gdzie kok styka się z skórą.Na koniec dodajemy brązową kredką jednolite kreseczki za kokiem by włosy wyglądały bardziej naturalnie.

4.Przechodzimy teraz tam gdzie nie mamy pokolorowane.Oczywiście na sam początek bierzemy brązową kredkę i robimy z dwóch stron kreski ( tak aby środek był biały).Musimy robić je tak aby przechodziły przez środek jednolite kreseczki.Złotą kredką robimy jednolite kreski oraz zakolorujemy leciutko środek.Teraz czas na pomarańczową kredkę.Tą kredką średnim naciskiem kolorujemy środek (tam gdzie jest zakolorowane złotą kredką.Na końcach dodajemy czarne jednolite kreseczki.
Na końcu dodajemy poza fryzurą jednolite kreseczki by fryzura wyglądała naturalniej.

Udostępnij ten wpis

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.